Середа, 24.04.2024, 23:53Вітаю Вас Гость | RSS
Освіта-Плюс
Меню сайту
Наше опитування
Шановні колеги! Які б матеріали ви хотіли бачити на сайті?
Всего ответов: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 15
Показано матеріалів: 11-15
Сторінки: « 1 2


   МОН молоді та спорту України повідомляє про оприлюднення проекту «Положення про систему рейтингового оцінювання загальноосвітніх навчальних закладів».
   Зауваження та пропозиції до проекту надсилати на електронну адресу: so@iitzo.gov.ua, тел.: (044) 248-21-61 (Забуга Н. І.)
Проекти положень та інших документів | Просмотров: 882 | Добавил: Лана | Дата: 14.12.2012 | Комментарии (0)

Ви атестуєтесь, і непогано було б отримати звання "вчитель (вихователь, викладач)-методист", але з Вас вимагають методичну розробку?
Пропоновані методичні рекомендації допоможуть легко і швидко оформити та направити її до ОІППО для розгляду.
УВАГА!
Перед тим, як оформити методичну розробку, проконсультуйтеся з Вашим методистом щодо оформлення, адже у різних регіонах вимоги можуть відрізнятися від загальноприйнятих!
Атестація педагогічних кадрів | Просмотров: 3218 | Добавил: Лана | Дата: 10.12.2012 | Комментарии (2)

Теоретичні основи управління

Поняття "управління" є вихідною основою педагогічної теорії управління, а також науки про процеси управління в педагогічних системах.

Управління - цілеспрямована діяльність суб’єктів, яка забезпечує оптимальне функціонування та розвиток керованої системи (суб’єкта), підняття її на новий, якісно більш високий рівень із допомогою необхідних оптимальних педагогічних умов, засобів і впливу.

Цільове управління (а в нашому випадку ціль - атестація вчителів) - метод управлінської діяльності, оснований на виділенні найбільш важливих у даний період завдань, на здійснення яких спрямовуються головні зусилля.

Вагоме значення при реалізації навчально-виховного процесу в закладі освіти має особистість педагога, його професійний стан і компетенції, якими він володіє. Отже, актуальним стає створення системи розвитку професійної компетентності вчителів. Дієвим важелем у виконанні цього завдання є атестація, що покликана вивчати й узагальнювати досвід роботи, спонукати до безперервної освіти та корекції подальшої діяльності з метою підвищення фахової компетентності та результативності роботи. Для створення ефективної системи управління розвитком професійної компетентності важливим є визначення концептуальних підходів до її побудови.

Мої статті | Просмотров: 1745 | Author: За матеріалами: Освіта.ua | Добавил: Лана | Дата: 14.09.2012 | Комментарии (0)

Процес атестації для педагога пов’язаний із високою інтелектуальною й емоційною напругою. Тому одним із завдань атестаційної комісії, педагогічного колективу в цілому є створення сприятливої, доброзичливої атмосфери для педагога, надання йому методичної допомоги. Учитель, який атестується, іде до вдосконалення професійної майстерності через реалізацію завдання - поєднати в собі та показати у практичній діяльності глибокі знання та здатність до творчості.
Мої статті | Просмотров: 1726 | Author: За матеріалами: Освіта.ua | Добавил: Лана | Дата: 14.09.2012 | Комментарии (0)

роботі школи особливої уваги потребує вивчення адміністрацією системи роботи педагогічного колективу в цілому чи кожного педагога зокрема

Без такої діяльності не завжди можна об’єктивно оцінити вплив кожного педагога чи цілого педагогічного колективу на учнів, тобто розкрити педагогічну лабораторію навчального закладу. Вивчення системи роботи дає змогу керівникам шкіл заглиблюватись у питання, які розглядаються, і, як наслідок, давати педагогам слушні рекомендації чи поради.

Система роботи педагога ‑ це сукупність форм, методів і прийомів роботи та вміння застосовувати їх на практиці, що є притаманними цьому педагогу, відрізняє його роботу від інших, дає можливість добиватись тих чи інших позитивних результатів у навчально-виховному процесі.

В. Сухомлинський уважав, що певну систему в роботі вчителя виявити можна тоді, коли вчитель бачить, що він буде робити завтра, що він буде робити протягом усього навчального року й кількох навчальних років поспіль.

Мої статті | Просмотров: 2258 | Author: втор: Н. Знова | Добавил: Лана | Дата: 14.09.2012 | Комментарии (0)

1-10 11-15
Вхід на сайт
Пошук
Увага!