П`ятниця, 26.04.2024, 06:32Вітаю Вас Гость | RSS
Освіта-Плюс
Меню сайту
Наше опитування
Чи потрібні, на вашу думку, методисти?
Всего ответов: 262
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моніторинг


Планування моніторингу


Якщо Вам необхідно внести до плану роботи розділ з питань моніторингу якості освіти, пропоную таку структуру:
  1. Організаційна робота (створення бази даний, оновлення картотеки, підготовка проектів наказів, і т.п.)

  2. Методична робота (інструктивно-методичні наради, засідання творчих (або динамічних) груп, методичних об`єднань, семінари, навчання вчителів і т.п.).

    Моніторингові дослідження (перелік досліджень від міжнародного до регіонального рівня). Кожне моніторингове дослідження конкретизується робочим планом, або алгоритмом дій. Зазначається вид узагальнення результатів.

  3. Видавнича діяльність – підготовка результатів моніторингових досліджень до друку у вигляді аналітичних звітів, методичних рекомендацій і т.п.

За такими ж напрямками рекомендуємо планувати роботу з питань підготовки до ЗНО.


                                             Нота бене


Орієнтовна тематика семінарів

для педагогічних працівників різних категорій


1. Якість освіти як об`єкт вимірювання та управління.

2. Сутність поняття моніторингу якості освіти і його основні завдання на різних рівнях управління освітою. Класифікація видів моніторингу. Методологічні засади моніторингу якості освіти.

3. Особливості застосування інформації за результатами моніторингу для вироблення управлінського рішення.

4. Методи та інструменти оцінювання якості освіти. Індикатори та критерії. Вимоги до системи показників якості освіти.

5. Методи опитування: сутність, різновиди анкет та технологія їх складання.

6. Поняття якості загальноосвітньої підготовки учня.

7. Програми моніторингу стану забезпечення рівня навченості учнів.

8. Рейтингове оцінювання якості системи освіти та умови його застосування

9. Педагогічна кваліметрія. Кваліметрична модель професійної діяльності вчителя.

10. Самооцінювання роботи загальноосвітнього навчального закладу як інструмент моніторингу якості освіти на рівні школи.

Вхід на сайт
Пошук
Увага!
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930